Versuri Cedry2k Lirici pentru critici 2

Posted: Martie 31, 2013 by m.kampf in - Versuri -

Mi-aminteam un copil privind timid la mine
Peste noapte hata golan ma cearta… hai zi-ne
cum ai devenit un mare critic dintr-un groupie?
Si acuma sari calul ca sa bati singur campii.
Esti mai fascist ca buletinul biometric
Facand spume degeaba ca un eretic epileptic
La urma urmei de ce sa nu-l injuri pe Cedry2k
daca tot te despart de el cinci sute de kilometri?
Noroc ca-s absent la gloante oarbe si capse
Ca-ti cam sar in cap sa-mi sara capsa, ba cap sec
Asa ca-n loc sa dai din fese si coapse
Mai bine da din suflet, din plamani si din sinapse.
Nu te numesti golan doar fiindca ai sapte clase
Slabe sanse sa fii gangster, ai doar filme foarte proaste
In loc sa va vedeti odata de odrasle
Voi insiva sunt copii, deci hai… la scarile voastre.
N-astept sa ma apreciezi prea mult pentru ce-am scris
Ca zic prea mult de Dumnezeu, masoni si Antichrist
Dar oricum te-au atins, acum le stii ca ti s-au zis
Au fost toate dinadins, n-am omis nici sa dau bis.
Stiu mai bine decat orice ca Dumnezeu m-asculta
Doar ca nu i-am dat motive reale sa-mi raspunda
Tu vii cu prejudecati si clisee plictisitoare
Si nu intelegi ca nu cer din Cer decat iertare.
Adevarul poate razbate din spatele unor realitati extrem de diverse
Si-ti trezeste temeri imense
Cand zici ca nu esti ca ceilalti prin faptul ca stii ceva
Eu vad doar ca suferi, dar si asta stii deja.
Unii balani mai afumati vor sa para superiori
Facand afirmatii de care le e jena ulterior
Pentru toti cancanistii care cred ca se ridica:
Macar folositi-va de cap sa nu fiti ridicoli.
Am dat odata de-un ???, dadea cu injuraturi
Dar era bididiu si a scapat cu niste suturi in cur
Trebuie s-ai atitudine ca asta-i rap-ul
Adica cine le face le si trage si de obicei e capul.
Asa ca fii mai calm, ma aprind si arzi si tu
ca dupa bombe cu napalm, daca tot faci scandal
macar asigura-te ca n-ai pic de teama
sa-ti iei cel putin o palma de la oricine te cheama interval, ma.
Nu ma mai trata ca pe vreun papa lapte, coane
Vezi ca n-am stat la capace, n-am sarit la castane
O arzi cu mine de parca tot ce-am vrut e sa fiu laudat
Sa fiu comparat c-un zeu sau nus’ ce alt cacat.
Am fumat in loc de boschete oagari ca tine, baiete
Mai mult decat a fumat Marlboro Man tigarete
Dat fiind acest aspect
Orice pacoste ce nu are dragoste ar face bine sa manifeste respect.

Lasă un răspuns

