Versuri Cedry2k – Recunostinta

Posted: Martie 31, 2013 by m.kampf in - Versuri -

In primul rand vreau sa-i multumesc lui Dumnezeu
Pentru har si rabdare, n-a fost meritul meu
Decat poate masura in care l-am pretuit si slefuit
Ajutat de cei ce m-au iubit.
Deci, multumesc familiei mele
Ca m-a ferit de mari sechele in aceste vremuri grele
Si multumesc familiei Facem
Unora nu va place, dar o fratie nu se desface.
Am scuipat pana am facut riduri
Peste o suta de piese, niciodata n-am facut hit-uri
Multumesc celor cu care am facut feat.-uri
Si bineinteles celor care mi-au facut beat-uri.
Un mare multumesc pentru fiecare
student ce si-a lasat si ultimii bani la intrare
Oameni fara de care
nici n-as fi visat sa fac atata materiale si turnee incendiare.
Multumesc celor ce m-au sfatuit
M-au ajutat, imprumutat sau macar mi-au zambit
Dar le multumesc si celor care m-au ranit
Da, fiindca m-au calit si astfel n-as fi sporit.
Dormind pe arma in post, in adapost
Imi cer iertare de la cei cu care am ars-o prost
Ca-s furios si mandru
Si am un temperament dubios care nu o data m-a pus pe ganduri.
Respect doamnei profesoare Livia Vinisoaie
ce m-a incurajat sa merg in slalom pe foaie
Multumesc femeilor ce m-au ingrijit si m-au iubit
din alte motive decat ca dau pe beat.
Celule prea nervoase, foarte arse imi joaca farse
Afar’ de gioarse capricioare, am amintiri frumoase
Cu show-uri, beat-uri, studiouri, platane
Ce arata ca Cedry2k inseamna zeci de oameni.
Asta a fost de fapt marele castig din rime
Sa cunosc oameni ce rezoneaza cu mine
Am discutat, m-am bucurat si am facut planuri cu cei
cu care am impartit idealuri, idei.
Fara aportul lor ma rezumam la un maculator
sau un fisier ascuns prin calculator
Multumesc deci fiecarui organizator
pentru stima acordata, plata-n rate sau toata.
Le sunt recunoscator: site-uri de rap
Tocilari pisalogi, golani grei de cap
N-as vrea sa uit sa dau cu pace
Pentru oameni amarati, bolnavi, familii sarace.
Copile istete, dornice sa invete
din mii de povete si firi certarete
Banditi cu batice pe fete
Facand profituri cu zdrente, ‘s profiluri marete
pentru mine si de-aia tre sa le dedic versul
Fara ei era sec si chiar nu-si mai avea sensul
Si pentru ei am pus mandrie, suferinta, nebunie
Cu credinta-n poezie, pace tie.

Lasă un răspuns

