Spike – Niciodata

Posted: aprilie 8, 2010 by 1ceb0x in - Versuri -, Spike
Etichete:, , ,

versuri Spike – Niciodata

au trecut 23 de ani
cateva luni si ceva
cam .. vreo doua saptamani
si 14 zile asa
vreo .. 17 minute 8 secunde
si ma trec ceva
pana sa bag de seama c`am crescut
bagamias p**a
acum sunt mare [yee]
vreau rapid multe pizde droguri si alcool
hai ca stiu bca`i tare
plus ca vorbeau niste baieti in parcare
ziceau ca ei vor bani, ce tare
deci tre sa fac rost rapid
ca pare sa fie cheia
da..deci plus c`am senzatia
care`atrage femeia
si nu pot s`o ard gen
„faa uite`ma am masini
cu usi dinalea care se ridica`n sus
hai fute`ma”
da nu cred c`o sa fiu subtil deloc
si cred ca`n tara asta`i simplu
oare cum incerci prin cioc cioc?

intri peste ei in casa
nu le pasa deloc
ei striga c`au brigada
eu le zic ca am breloc
mamaie uita-te
zi`mi rapid
unde`s banii unde`i tii
dupa care uita`ne
suntem cu scoala
preda si mata aici
ca strangem pentru gardu nou si cocalarii aia mici
da nu e ce vreau sa fac
eu am alte planuri in cap
n`am ajuns cu ele aici doar sa se faca praf
oare unde`am gresit?
oare ce sa`ntamplat?
o fi fost ceva ce`a trebuit sa`nvat si mi`a scapat?

da si tu stii ca`i exact cum o zic
ai uitat ca`ntre timp viata te`a mai ingropat un pic
visele de`atunci nu`ti ajuta la nimic
si vrei macar pentru o clipa sa te`ntorci in timp X2

asta`i un fel de`ntorsatura
nu`ti mai permiti sa fii la 10`n pat
cu lapte cald si degetu`n gura
acum e ora 3
dormi 7 zile pe luna
iti sticlesc ochii`n cafea
pentru`n sfarsit de saptamana
bai trezeste`te
e timpu` sa te duci la munca
dormi pe tine
s`au terminat povestile
si vezi ca nu e ca la reclame
mestere ca viata ta`i ca un fel de
corpolatie stai si gandeste`te
arati la fel ca toti
te fac copii din flyere
ai credite la toti si toate
bravo fraiere
acum esti important
mi`arati ca te tin coaiele
cand intri`n hipermarket
sa cumperi toate gunoaiele
dormi ba
traiesti la ei in institutie
esti mai dezinformat decat erau ai nostri in revolutie
tie iti sta capu la tara sau constitutie
n`ai televizor sa vezi crime droguri sau prostitutie
vrei o solutie?simplu..pleaca!
daa…altii sunt deja acolo
hai incearca
paa!
nu cumva tu te`ai pierdut pe undeva
si`acuma cauti un raspuns la tot ceea ce va urma
ca nu e ce vreau sa fac
eu am alte planuri in cap
si n`am ajuns cu ele aici doar sa se faca praf
oare unde`am gresit?
oare ce sa`ntamplat?
o fi fost ceva ce`a trebuit sa fac si mi`a scapat?

da si tu stii ca`i exact cum o zic
ai uitat ca`ntre timp viata te`a mai ingropat umpic
visele de`atunci nu`ti`ajuta la nimic
si vrei macar pentru o clipa sa te`ntorci in timp X2

Comentarii
  1. delya spune:

    prea tare mel asta…:X:x:X

Lasă un comentariu